jump to navigation

Povestea mea de dragoste II December 17, 2009

Posted by raduaugustin in Uncategorized.
Tags: ,
trackback

A 2 zi din suferinta mea:

Am inceput mai vesel seara dupa o intalnire de 1 ora si 28 de minute, timp in care am mancat o pizza si am discutat despre greselile mele, asa ca m-am decis sa fiu mai colorat in exprimare:

si asa i-am urat vise placute, fiind constient de impactul ei mirobolant asupra culorilor. dupa care am incercat sa masor dimensiunea sentimentelor mele prin:

si am fost sigur ca va avea o seara cu un somn pufos si plina de vise ”divine” prin:

si am incheiat prin a reaminti frumusetea calatoriei noastre (Paris in winter):

Si astfel lovindu-ma de un refuz continuu am considerat necesar sa imi exprim intentiile, astfel s-a nascut prima publicare (cea cu inelul).

Am cautat cam 2 ore poza si cand am gasit-o m-am declarat implinit, desi cateva impresii au aparut imediat dupa, trebuie sa recunosc ca initiativa mea a deranjat, iar pentru cei ce vad o victima din mine sau care considera ca ma victimizez, ii rog respectos sa inchida aceasta pagina. Vorbim despre greselile mele si nu isi au locul remarcile stupide la adresa EI ( asta in cazul in care s-a subinteles ceva gresit in povestirile mele)

END OF PART II

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a comment