jump to navigation

Povestea mea de dragoste I December 17, 2009

Posted by raduaugustin in Uncategorized.
Tags: ,
trackback

Va spun de la inceput ca nu imi este usor sa fac asta, mai ales ca imi este foarte greu sa ma exprim in scris, chiar mi-am format o fobie din asta. Povestea a inceput acum 1 luna cand, reintors de pe meleagurile Portugaliei m-am despartit de IUBITA mea, desi EA a luat decizia asta, vina a fost a mea, deoarece m-am afundat in lucruri marunte si nu am reusit sa ies din banalul unei vieti neintelese. S-au intamplat multe lucruri, care mai tarziu mi-au fost reprosate desi teoretic nu am avut o culpa substantiala, dar am reactionat cum se putea mai prost. Vorba aia din greseli inveti desi imi place ideea, consider ca ce inveti din greseli este incomensurabil fata de ce pierzi prin deciziile care le aplici. Apoi ca orice mascul care se trezeste in ceasul mortii ca ii sufla miorita o vorba si el tot nu vrea sa o ia de buna, am realizat ca m-a lovit si m-a lovit tare de tot. Era o intepatura la inceput si apoi a devenit un ciclon, era acel sentiment suprem pe care putini il traim sau cel putin nu ne dam seama de el. Mi-am dat seama ca tot ce imi doream si tot ce iubeam disparea usor din viata mea ( da stiu, sunt un idiot ca nu deschid ochii), astfel in disperarea mea am incercat sa fac tot posibilul sa impresionez. Si asa am inceput sa trimit mailuri cu poze atasate:

Asta era 1 poza, explicand ca asa sunt eu desi un manifer (relativ inteligent, prin comparatie) intotdeauna am incercat sa ajut pe altii si sa vad de binele altora, negandinduma la binele meu sau al nostru, apoi:

Apoi am incercat sa exprim ceea ce simt, desi nu erau cuvintele mele reflecta cel mai bine ceea ce era in sufletul meu. dupa care:

am explicat ca sentimentle mele sunt reale si intentiile mele sunt la fel de bine fondate, in final:

M-am ”persiflat” spunand ca desi sunt o cioara amarata mi-as dori sa deschida colivia si sa ma lase in inauntru, ca sa nu ma inghita valul.

END OF PART I

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

