jump to navigation

Ce am mai facut azi !!! December 16, 2009

Posted by raduaugustin in Special.
Tags: , ,
trackback

Astazi mi-am exprimat toate intentiile, trebuia sa fie o surpriza dar vremea de afara m-a convins sa deconspir totul. Inca mai astept un raspuns, sunt sigur ca nu il voi primi astazi cum mi-as fi Sa nu uiti sa ii dai lui fido una gramada pastile din cele 3 gramezi din farfuria de pe masa de langa tv. Ms ms msdorit, dar e bine ca sunt hotarat si inca mai stiu ce vreau (cumva o premiera ptr. mine). Toate intentiile mele sunt bine explicate in poza de mai jos. Daca raspunsul va intarzia sa apara, atunci voi pleca maine dimineata la Paris (ora 7.30), singur, sa beau o cafea la Buddha Bar cu mult admiratul Johnny Depp. Urati-mi succes.

P.S. Acest post este intrebarea mea catre EA, care a sunat cam asa: daca vine cu mine la Paris inseamna ca a acceptat inelul si il va si primi, daca nu sper din tot sufletul ca Johnny sa simta o mare nevoi de cofeina. 🙂

Comments»

1. Le Createur - December 16, 2009

foarte misto inelul. pacat ca se gandeste cam mult…

2. Naicu - December 16, 2009

să mă chemi să cînt cu cvartetu’ la cununie. dă bine, e penultima fiţă, că ultima fiţă e aia cu porumbeii lăsaţi să zboare în libertate pe mihai bravu, numărul 10, bucureşti, românia. 😆


Leave a Reply

