jump to navigation

SUKIYAKI March 10, 2009

Posted by raduaugustin in Uncategorized.
Tags: , , , , ,
trackback

Tocmai ce am descoperit acest cantec, SUKIYAKI, de curand si deja l-am trecut la preferinte pe locul 1.

Interesant  este cum l-am descoperit, pentru ca mi se parea o melodie greu de cantat cu consolele de la wii, dupa care cineva drag noua ne-a spus cat de frumoasa e si astfel am ajuns sa o caut pe youtube. Superba si melodia si povestea ei.

Pentru obsedati: nu este vorba de un Suzuki parcat la Yaki hotel

Comments»

1. R.R Carolită | R.R - March 20, 2009

[…] Gusty, Naicu, Cristian, Cristi,  Bogdan,  Diana,  Blegoo, Arhi, Dada, Adina,  Jul, Limpede, Geo, Oana, WhiteWolf, Buddha, De ce?, Nenea Cosmos, Radu, Bad Pitzi, Innocente, Piticu, Lamaie, Mos Califar, Elisa, Alex, Daiana, Artistu, Adrian, Envi, Adrian, Fata din Port, Vlad, George … ar trebui să mă opresc … cred … […]

2. True Color - March 23, 2009

Not my style.

3. Cori - March 30, 2009

Mai trage un pic de tine cu niste post-uri ca eu ma plictisesc maxim asa.

raduaugustin - April 5, 2009

Mai bine baga tu un blog, ca se asorteaza cu twiteeeeeerr ala nou…

4. Cori - April 6, 2009

Nu schimba subiectul 🙂


Leave a Reply

