jump to navigation

Exemplu de as la volan sau mai bine zis de sofer dansator March 5, 2009

Posted by raduaugustin in Uncategorized.
Tags: , ,
trackback

Daca tot am facut leapsa cu testul de sofer acum sa exemplificam si categoriile sale.

In video de mai jos aveti prezentata categoria: Dansator de volan, o sa caut si categoria mea cea de pilot la volan.

Am observat si in testul de mai jos ca, erai mai bun cu cat erai mai martan…

Intr-adevar am vazut eu maimute la Gibraltar dar asa zgomotoase si saltarete nu, cred ca e o specie rara.

P.S. CRISTELE NU ARE TREABA CU TINE, dar nu am gasit un titlu mai bun de as la volan desi maimuta la volan mergea..

Comments»

1. cristimarinescu - March 5, 2009

Pai cu mine n-are ma…ca tie iti iesise manelist la volan intai..si ti-ai modificat testul:))))))

2. raduaugustin - March 5, 2009

Pai nici cu mine nu are bre, ca aia e muzica populara…
Sa confunzi tu asa folclor…
Hai mai bine zi-ne cate puncte ti-au iesti ca sunt tare curios

3. cristimarinescu - March 5, 2009

76..daca nu-mi citesti blogu’?!?!?

4. raduaugustin - March 5, 2009

Pai nu scria nicaieri…
Ori imi trebe ochelari de cal..

5. tir17 - June 26, 2009

ce nebun e asta =))


Leave a Reply

