jump to navigation

Leapsa (afirmatii) February 13, 2009

Posted by raduaugustin in Funny.
Tags: ,
trackback

Uite ca m-am pricopsit cu o leapsa de la Pofticiosi (mersi), asa ca voi enumera niste minciuni si niste ”sinceritati” despre mine. In caz ca nu stiati definitia sinceritatii : Este modul de a ocoli adevarul, fara sa minti. Deci sa vedem care o sa ghiceasca cele 7 minciuni:

1.   M-am lasat de fumat

2.   Albastru e culoarea mea preferata

3.   Imi place mai mult sa gandesc, decat sa actionez

4.   Masina mea preferata este BMW

5.   Sunt inebunit dupa ciorba de burta

6.   Am foarte multi prieteni

7.   Am vizitat Anglia

8.   Iubesc natura

9.   Mi-as cumpara si maine o bicicleta

10. Vreau sa ma MARIT

11. Tara mea preferata este Spania

12. Nu ies din casa fara acte la mine

13. Nu sunt violent

14. Sunt o persoana sociabila

Si predau mai departe catre: Bogdan , CRISTEL , Niculet, Mono,

Treaba e simpla trebuie sa faci 14 afirmatii dintre care 7 sunt adevarate , iar 7 false.

Ah si sa nu uit ca leapsa e si pentru R.R.

Comments»

1. BlegooPR - February 13, 2009

mda mersi ca mi-ai dat si mie leapsa …

2. Dee Dee - February 13, 2009

Stiu io, stiu io:

1.nu te-ai lasat de fumat – te-am vazut aseara

2. albastru e culoarea mea preferata – it`s green, jur

3. imi place mai mult sa gandesc, decat sa actionez – no comment

4. Masina mea preferata este BMW – daca mai minti mult, n-o sa primesti niciodata un Cooper 🙂

5. Nu esti innebunit dupa ciorba de burta – nu poti fi innebunit decat dupa pastele facute acasa

6. Am foarte multi prieteni – smecher tu

7. Am vizitat Anglia – si mai smecher

8. Iubesc natura – behehe

9. Mi-as cumpara si maine o bicicleta – pai sa mergem sa cumparam

10. Vreau sa ma MARIT – n-ai decat, sper sa-ti gasesti pe cineva care sa te merite cu adevarat (adica mai lasa-l pe Gina)

11. Tara mea preferata este Spania – si cand ai sa vizitezi Thailanda, o sa-ti schimbi “tara preferata”?

12. Nu ies din casa fara acte la mine – :))

13. Nu sunt violent – no comment

14. Sunt o persoana sociabila – bravooo

3. Cristel - February 13, 2009

Bine ca ne-ai at tu leapsa..cum e asta? “ti-am dat leapsa” suna foarte urat…parca ar fi boala venerica, zau!
Ginel!

4. raduaugustin - February 13, 2009

Bine bre blegoo pr ia si tu cate lepse vrei…de parca nu stii ca erai deja invitata

5. raduaugustin - February 13, 2009

DEe DEe deci fals sau adevarat….
Bun asa, acuma stau pe ganduri daca sa sterg sau nu…

6. Dee Dee - February 13, 2009

Sa stergi ce? Comment-ul meu? Vrei sa devin violenta? Sau mai bine imi fac blog si imi dai si mie o (alta) “boala venerica”, sa te vad daca reusesti sa ghicesti.

Fals: 1,2, 4, 5, 10 12, 13

Poate ar trebui sa stam mai putin impreuna…

7. raduaugustin - February 13, 2009

Of DEe DeE cum te inseli tu… off off mai mai

8. raduaugustin - February 13, 2009

COmentam un pic si la leapsa lu CRISTI?

9. Dee Dee - February 13, 2009

Zi-mi unde ma insel!!! Poate tu ma inseli…

10. raduaugustin - February 13, 2009

Iti zic deseara la un cico…ca sa nu afle Gina

11. Cristel - February 13, 2009

1. M-am lasat de fumat – ce tare..deci nu-mi mai ceri tigari:) deci adevarat:)

2. Albastru e culoarea mea preferata – da..si cu rechini in ea

3. Imi place mai mult sa gandesc, decat sa actionez – 100% de acord

4. Masina mea preferata este BMW – albastra??

5. Sunt inebunit dupa ciorba de burta – cred ca minti..dar am eu una la plic

6. Am foarte multi prieteni – eu stiu de fo 3:))

7. Am vizitat Anglia – iar te lauzi..dar minti?!?!

8. Iubesc natura – Adevarat..ca din natura se naste si berea

9. Mi-as cumpara si maine o bicicleta – adevarat..ca berea face burta:)..nu pt ciorba

10. Vreau sa ma MARIT – adevarat si asta..se vede pe tine

11. Tara mea preferata este Spania – de acord – si a mea, pana vad si alta unde nu se prind aia ca le bei vodka din frigider si apoi pui apa in sticlute

12. Nu ies din casa fara acte la mine – iar te dai mare

13. Nu sunt violent – cu cine?

14. Sunt o persoana sociabila – esti

12. raduaugustin - February 13, 2009

MDa, acuma ca m-ai dat in vileag cu vodka din frigider ce sa mai zic… doar ca nu inteleg cum se vede pe mine ca vreau sa ma marit?
Si doar am zis sa nu mai ies pe strada in rochie de mireasa (desi faceam bani buni)

13. Naicu - February 23, 2009

S-a consemnat. Băgăm la TO DO LIST.

14. Alte lepşe | Blogocilindrul lui Naicu - February 25, 2009

[…] leapşă venită de la Gusty, aka Langustin, mă pune în dificila situaţie de a expune 7 adevăruri şi 7 minciuni despre […]

15. R.R – adevăr sau minciună | R.R - March 26, 2015

[…] Marinescu şi Gusty mă provoacă să scriu 14 afirmaţii cu şi despre mine dintre care 7 sunt adevărate, 7 false. […]


Leave a Reply

