jump to navigation

Coada la metrou… January 28, 2009

Posted by raduaugustin in Video.
Tags: , , , , ,
trackback

Trebuie sa ii multumesc lui Marius ca mi-a reamintit de video de mai jos. Ce sa zic mi-am inceput ziua extrem de binedispus si ma duc sa imi sorb cafeaua plina de imaginatie. Nu de alta dar astazi am nevoie de foarte mult spirit creativ ca sa rezolvi niste teme. Oricum merg sa fac coada la metrou, gata cu traficul pe ziua de astazi.

O zi buna ca de obicei va doresc si binenteles ca nu  are nici o legatura filmuletul asta cu realitatea, asta doar stiati deja

Comments»

1. R.R - January 28, 2009

las ca si barbatii mai fac de astea …

2. raduaugustin - January 28, 2009

Repede te simti tu femeie, offf offf

3. BlegooPR - January 28, 2009

Glumesc mai …

4. Naicu - January 28, 2009

Glume glumete…

5. Dee Dee - January 28, 2009

Am o vaga impresie ca tipa de la benzinarie sunt eu. Oups!!!

6. Dee Dee - January 28, 2009

Iar tipa cu Skoda… sincer, incalca legile fizicii :))

7. raduaugustin - January 28, 2009

Totusi s-a uitat ala de vreo 2 ori la ea inainte, presimtea el ceva.

8. raduaugustin - January 28, 2009

ziceam de barbatul lu skoda sau ce calitate o avea el cu aia, de a scos mai intai poseta si plasele si apoi balena, care ajunsese in spate intre timp.


Leave a Reply

