jump to navigation

Sa nu pui toate ouale in acelasi cos… January 15, 2009

Posted by raduaugustin in Life.
Tags: , , , , , ,
trackback

Imi doresc foarte mult sa scriu despre oua, nu ca as avea eu o pasiune, ci doar pentru ca i-am promis Mirelei ca voi scrie despre discutia noastra. Mi-a amintit de un vechi  proverb care spunea “sa nu iti pui ouale in acelasi cos!”, De fapt mi-a raspuns la o intrebare, spunandu-mi ca daca cosul pateste ceva, ouale se vor sparge. Si cum ieri citeam un articol  pe un blog, despre fostul “SRL” la care am lucrat impreuna cu sora mea, cum isi inchide incet portile, am constientizat intelepciunea acestui proverb.

Ma gandesc la zilele noastre si mai ales in aceasta perioada de “CRIZA”, ce bine ar fi fost pentru unii daca isi puneau ouale in cosuri diferite, indiferent ca vorbim de bani, conturi la banci, sentimente sau chiar de slujba.

Oricum iti multumesc Mirela, cineva avea mare dreptate referitor la ouale astea si ma bucur ca vede lucrurile atat de real.

Poti spune daca o un om e istet dupa raspunsurile pe care le da. Poti spune daca un om este intelept dupa intrebarile pe care le pune. Naguib Mahfouz (Nobel Prize Winner).

Comments»

1. Piki - January 15, 2009

Totusi exista un alt risc: cu cat sunt mai multe cosuri cu atat sunt sanse mai mari ca unul sa crape…

2. Mă surprinde de fiecare dată … | R.R - January 16, 2009

[…] … GUSTY … cu citate precum: […]

3. raduaugustin - January 21, 2009

@piki: Nu inteleg cum crapa din cauza cosurilor..

4. raduaugustin - January 21, 2009

@r.r.: ei ce sa-i faci, daca nu eu atunci cine??

5. R.R - January 21, 2009

apai asa-i … ce sa zic


Leave a Reply

