jump to navigation

Despre unii, despre altii January 12, 2009

Posted by raduaugustin in Life.
Tags: , , ,
trackback


Vreau sa scap de aceasta fobie a scrisului, nu stiu daca aceasta fobie are vreo legatura cu ergofobia (teama de munca) sau cu bibliofobia (teama de carti).

Asa ca astazi nu o sa fac decat sa citez pe altii, pentru ca sunt innebunit dupa citate:

“Din punct de vedere aerodinamic, bondarul nu ar trebui sa poata sa zboare. Dar bondarul nu stie asta si zboara in continuare”.

O seara buna in continuare

Comments»

1. Raluca - January 13, 2009

Yeeaahhhh!!! Primul comment! Ti-am facut safteaua, bre!

2. Naicu - January 13, 2009

Oh yeah. Al doilea comment. Gusty, ceruşi drepturi de publicare a peisajului din header? Că-mi pare al dracului de cunoscut dacă ies pe balcon. 🙂
Haidiiii, baftă! Aşteptăm articole serioase!!!

3. Roxana - January 13, 2009

daaa…si nici cocosul de ex. nu stie ca NU poate sa zboare, dar tot incearca…:))

4. Bogdan - January 14, 2009

Mda, nici gaina nu zboara (poate ea s-a resemnat). @ Naicu: tare aia cu balconu’!

5. Naicu - January 14, 2009

Absolut. Imi vreau banii meritati!!!

6. Monoranu - January 14, 2009

Bah fratioare, deci iti faci blog si nu zici nimic ai? Au au au! Sa cresti mare in posturi, comenturi si trafic si sa ne vedem la blogmeet Bacau. Cand om mai face si ala. 😛

7. gusty - January 15, 2009

De ce Naicule? Ca doar nu e curtea dumitale, sa zicem ca pentru Jeep-ul din fata da, dar l-am scos din poza…

8. Naicu - January 16, 2009

Langustin, era un spirit glumet.

raduaugustin - January 16, 2009

“Haidi bre nu fi maimuta ” ar zice didi, dragul meu iti dai seama ca in sprit glumet ziceam si eu si vroiam sa subliniez faptul ca ti-ai tras jeep (habar nam, de parca online-ul ar sti), oricum sa stii ca eu “nu te as jigni nici cu o floare…” Una peste alta sunt putin dezamagit ca ti-am lasat impresia asta si ca nu imi recunosti stilul meu de viata glumet (nu si reusit)..Promit pe viitor sa pun maimutele de la gibraltar dar nu pot pe tema asta…
in rest numai bine iti doresc

9. Naicu - January 19, 2009

La fel. Am inteles spiritul de gluma. Stai linistit. Ca impresia a fost buna. Cite complimente aici dintr-odata. Hai, apuca-te de scris.


Leave a Reply

